HR csoportvezető állásajánlat

Állásajánlat nyomtatása

A MELECS Csoport elektronikai berendezések és rendszerek gazdaságilag sikeres fejlesztője és gyártója.

Az ausztriai telephelyek – Siegendorf, Bécs, Lenzing mellett a MELECS a kínai Wuxiban, a mexikói Queretaroban és a magyarországi Győr városában is rendelkezik üzemekkel. A győri telephelyen autóipari elektronikai termékek hátsó LED lámpák, szenzorok, és háztartási elektronikai berendezések elektromos vezérlő- és tápellátó egységeinek gyártása történik. Főbb alkalmazott technológiák: SMT, THT, hullámforrasztás és kézi összeszerelés.

A folyamatos technológiai fejlődés biztosítása céljából a MELECS csoport győri, Ipari Parkban lévő telephelyére munkatársat keres általános munkarendre, 2 éves határozott időre a következő munkakörbe

Feladatkör

  • Havi zárási folyamat koordinálása, ellenőrzése
  • Kapcsolattartás, adatszolgáltatás a bérszámfejtési szolgáltatást végző céggel
  • Közreműködés belső szabályzások létrehozásában
  • HR stratégia alkotás, rendszerszemlélet
  • HR vezető munkájának támogatása
  • Belső HR folyamatok, képzési rendszer, szervezeti fejlesztések támogatása
  • Éves költségvetés, létszám- és béremelés tervezés
  • Auditokra való felkészülés, részvétel
  • Munkakör értékelési rendszer bevezetése és működtetése
  • Külső- belső kommunikáció támogatása
  • HR KPI-ok monitorozása
  • Recruitment, On-és Offboarding folyamatok felügyelete, fejlesztése
  • Dolgozói elégedettségfelmérésben- és teljesítményértékelésben való részvétel
  • Standard és ad-hoc munkaügyi riportok
  • Társosztályokkal való szoros együttműködés
  • Kapcsolattartás szakmai szervezetekkel

Szükséges képzettség

Felsőfokú szakirányú HR/gazdasági végzettség

Előnyt jelent

  • Kölcsönző cégekkel való elszámolásokban szerzett tapasztalat
  • TB- és bérügyintézői szakképesítés
  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
  • ÁNYK program ismerete
  • Projektvezetői tapasztalat
  • Német nyelvtudás

Elvárások a jelölttel szemben

  • 5+ éves tapasztalat munkaügyi területen (HR osztályon)
  • Felsőfokú szakirányú/gazdasági végzettség
  • Minimum 3 év vezetői tapasztalat
  • Gyakorlott munkajogi ismeretek
  • NEXON4/Time és NEXONBÉR programok magabiztos használata
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Outlook, Word)
  • Excel magas szintű használata (függvények, kimutatások)
  • Megbízható, önálló és precíz munkavégzés
  • Analitikus gondolkodásmód és folyamatszemlélet
  • Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Ügyfélközpontúság

Amit kínálunk

  • Vállalati laptopot és mobiltelefont biztosítunk
  • Munkába járással és hétvégi hazautazással kapcsolatos utazási költségtérítéssel segítjük a közlekedést
  • Új munkatárs sikeres ajánlása esetén díjazásban részesülsz
  • Teljesítménytől függő prémium
  • Home office lehetőség

Úgy érzed alkalmas vagy a feladatok ellátására?

Jelentkezz!

Alapadatok

  • Munkaterület: HR
  • Várható kezdés: Azonnal
  • Munkaidő: Teljes
  • Munkaviszony típusa: Alkalmazotti
  • Műszakrend: Általános
  • Jelentkezési határidő: