HR Specialista állásajánlat

Állásajánlat nyomtatása

A MELECS Csoport elektronikai berendezések és rendszerek gazdaságilag sikeres fejlesztője és gyártója.

Az ausztriai telephelyek – Siegendorf, Bécs, Lenzing mellett a MELECS a kínai Wuxiban, a mexikói Queretaroban és a magyarországi Győr városában is rendelkezik üzemekkel. A győri telephelyen autóipari elektronikai termékek hátsó LED lámpák, szenzorok, és háztartási elektronikai berendezések elektromos vezérlő- és tápellátó egységeinek gyártása történik. Főbb alkalmazott technológiák: SMT, THT, hullámforrasztás és kézi összeszerelés.

A folyamatos technológiai fejlődés biztosítása céljából a MELECS csoport győri, Ipari Parkban lévő telephelyére munkatársat keres általános munkarendre, 2 éves határozott időre a következő munkakörbe

Feladatkör

  • Havi jelenléti adatok és munkaidő-elszámolás előkészítése
  • Kapcsolattartás, adatszolgáltatás a bérszámfejtési szolgáltatást végző céggel
  • Bérszámfejtési, és társadalombiztosítási folyamatok támogatása, adminisztrációja
  • A személyügyi nyilvántartásban lévő adatok naprakészen tartása (online és offline)
  • Közreműködés belső szabályzások létrehozásában
  • Standard és ad-hoc munkaügyi riportok
  • Társosztályokkal való szoros együttműködés
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal és hivatalokkal
  • Segítségnyújtás munkaügyi és bérrel kapcsolatos kérdések megválaszolásában
  • Jövedelemigazolások kiállítása
  • Csoportvezető munkájának támogatása
  • Belső munkavállalói programok támogatása
  • HR kontrolling feladatok támogatása

Szükséges képzettség

Felsőfokú HR/gazdasági végzettség

Előnyt jelent

  • Kölcsönző cégekkel való elszámolásokban szerzett tapasztalat
  • Német nyelvtudás
  • Szakmai tapasztalat multinacionális környezetben előny
  • Harmadik országbeli munkavállalók ügyintézésében való jártasság
  • Grade rendszer ismerete

Elvárások a jelölttel szemben

  • 5+ éves tapasztalat munkaügyi területen (HR osztályon)
  • Felsőfokú szakirányú/gazdasági végzettség
  • TB- és bérügyintézői szakképesítés
  • Naprakész munkajogi ismeretek
  • ÁNYK programok ismerete
  • NEXON4/Time és NEXONBÉR programok magabiztos használata
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Outlook, Word)
  • Excel magas szintű használata (függvények, kimutatások)
  • Megbízható, önálló és precíz munkavégzés
  • Analitikus gondolkodásmód és folyamatszemlélet
  • Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Nyitott, kedves személyiség, ügyfélközpontúság

Amit kínálunk

  • Vállalati laptopot és mobiltelefont biztosítunk
  • Munkába járással és hétvégi hazautazással kapcsolatos utazási költségtérítéssel segítjük a közlekedést
  • Új munkatárs sikeres ajánlása esetén díjazásban részesülsz
  • Teljesítménytől függő prémium
  • Home office lehetőség

Úgy érzed alkalmas vagy a feladatok ellátására?

Jelentkezz!

Alapadatok

  • Munkaterület: HR
  • Várható kezdés: Azonnal
  • Munkaidő: Teljes
  • Munkaviszony típusa: Határozott idejű
  • Műszakrend: Általános
  • Jelentkezési határidő: